چه درمان مفید برای کاهش کراتینین 2.4 است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای کاهش کراتینین 2.4 است

چه درمانی برای کاهش کراتینین 2.4 مفید است؟ در واقع، سطح کراتینین 2.4 بسیار بالا است، اگر بیمار می تواند درمان به موقع ممکن است به سطح نرمال کاهش است.
آنچه می تواند ما را از سطح کراتینین 2.4 می دانید؟
بسیاری از عوامل هستند می توانید سطح کراتینین تاثیر می گذارد، از جمله عوامل پاتولوژیک و عوامل غیر بیمارگونه وجود دارد. در یک کلام، سطح کراتینین بالا ناشی از غیر پاتولوژیک را به حالت عادی در یک زمان کوتاه عقب، معمولا بیش از سه ماه است. اگر آن را نمی تواند به حالت عادی به خودی خود به عقب، که باید توسط دلایل پاتولوژیک ایجاد می شود.
اگر سطح کراتینین خود را به سطح بالا افزایش یافته و می تواند به حالت عادی در دوره ای که ممکن است نشان می دهد که کلیه خود را کمی آسیب دیده است، بنابراین شما نیاز به اقدامات در حال حاضر برای جلوگیری از آن را بدتر می رود برگشت. با این حال، بدون نیاز به نگرانی در مورد آن بیش از حد، به دلیل سطح کراتینین شما در حال حاضر بسیار بالا وجود دارد. در درمانگاه، کراتینین 2.4 هنوز در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، با کمک درمان مناسب، می توان آن را کنترل خوب، حتی معکوس شود.
چه درمانی برای کاهش کراتینین 2.4 مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یکی از درمان های موثر برای درمان بیماری های کلیوی است، که یک نوع از برنامه های خارجی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است. با بزرگ رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و ضد ترومبوز، می تواند بافت کلیه آسیب دیده به بهبود عملکرد کلیه تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه. پس از کلیه به حالت عادی، سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری کلیه را به حالت عادی با آن را به عقب.
اگر شما می خواهید برای کاهش سطح کراتینین خود را به سطح نرمال و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: